Her sender bergenserne Harald og Atle pluss siddisen Trond noen bilder fra "treningsleiren" i Fillipinene. Vi møtte Efren Bata Reyes på vår siste tur i januar og ble invitert ned til Asian Open i Manila. Dette kunne jo ikke våre biljardhjerter si nei til, så her sender vi en liten rapport så langt fra vår "treningsleir". På en av de større salongene i Manila "datt" den ene VM Championen etter den andre inn. Efren Bata Reyes, Alex Pagulyan , Francisco Bustamente, Fang P Chao osv osv osv.

Våre biljardhjerter slo litt fortere enn normalt og en liten tåre i øyekroken måtte diskret tørkes vekk -:)

Vi fikk gode plasser på tribunen under Asian Open i Manila i og med at vi var "VIP Guests of Efren". Når vi kom til turneringsstedet fikk vi beskjed om at det var "utsolgt" for billetter, men når Efren sa vi var VIP gjestene hans ble det fort ledig på tribunen dere :-)

Etter Efren sin kamp inviterte vi Efren m følge ca 20 stk. på restaurant. Totalt var vi ca 26 stykker som spiste oss mette m god drikke som kostet oss ca 1200 NOK.

Dyrt ikke sant ? LOL

Ellers går våre dager i å omsette våre drømmer med å åpne en Norsk/ Fillipinsk biljardsalong som åpnes om ca 6 uker. Her vil vi arrangere "Treningsleirer" for de som kunne tenke seg å spille mot Efren, Bustamente osv.

Vi snakkes biljardvenner hilsen Harald, Atle og Trond.

Se også bildegalleriet.