Det inviteres i fire klasser, to for jenter og to for gutter. Hver skole/ungdomsklubb kan delta med ett lag i hver klasse. Hvert lag består av tre spillere og disiplinen er 8-ball.

Deltageravgiften er 200 kroner per lag. Vinnere i hver klasse får flott pokal og medaljer. Alle får diplom og møte mange nye venner på filten.

Vinnerne får i tillegg anledning til å delta i Nordisk Ungdomsmesterskap som arrangeres i Sverige 04.-05. juni.

Klasser

UJ: Jenter født 1995 og senere

VJ: Jenter født 1992 og senere
UG: Gutter født 1995 og senere VG: Gutter født 1992 og senere

Mixlag er tillatt, men regnes da som guttelag. Hvert lag skal ha et lagnavn (kort, enkelt og ikke støtende). Hver skole/klubb må ha en lagleder for sine lag. Denne skal være mynding.

Mesterskapet er for skoler og ungdoms-/fritidsklubber. Lisensierte klubbspillere fra divisjon 3 kan delta. Lisensierte spillere fra divisjon 2 og høyere kan ikke delta.

Overnatting

Veitvet Ungdomssenter tilbyr gratis overnatting. Sovepose og liggeunderlag må medbringes, tilgang på dusj. Gode kommunikasjons-muligheter. Reservasjon av plass til Arild Sørum, tlf 930 63 873.

Påmelding innen 11. mars!

Påmelding på e-post til jorgen(a)biljardforbundet.no. Skriv Norsk Ungdomsmesterskap i emnefeltet. Oppgi skolen/klubbens navn, og lagsnavn og klasse på alle lag som skal meldes på. Samt mobilnr og e-postadresse på kontaktperson. Viktig! Dere vil motta bekreftelse på mottatt påmelding innen 24 timer. Deltageravgiften betales inn på kontonr 5146.05.13484, merket skolens/klubbens navn. Et lag er påmeldt først når både innbetaling og e-post med nødvendig påmeldingsinformasjon er mottatt av Norges Biljardforbund. Påmeldingen er bindende.

Spørsmål?

Se forbundets hjemmeside www.biljardforbundet.no og/eller kontakt turneringsansvarlig Jørgen Sandman (21029767/92446195/jorgen(a)biljardforbundet.no).