*************************

Vinn billetter til Cupfinalene 7. og 8. november

Det eneste du må gjøre er å si ja til å få en telefon fra Frisk Forsikring, som vil gi deg et tilbud på forsikringer. Og hvis du vil øke sjansene dine, finne venner og familie som er villige til det samme.

Konkurransen er enkel: Ett lodd per person (inkl deg selv) som du verver til å motta tilbud fra FRISK. Det er ikke krav om at det tegnes forsikring, bare at det vurderes. Er ikke tilbudet interessant er det helt greit å takke høflig nei. Men er det interessant og det tegnes forsikring i FRISK, vil klubben din få provisjon.

Før opp ververs navn og mobilnummer, den vervedes navn og mobilnummer, og navn på klubb som evt skal motta provisjon, i verveskjemaet på Biljardfabrikken. Eller send det til biljard@biljardforbundet.no med FRISK i emnefeltet. For å være med i trenkninge må vervingene være forbundet i hende innen 28. oktober.

Blant de som verver under Oslo Open trekkes det ut 3 x 2 billetter til Cupfinalene. Inn til 9 billetter til vil bli trukket ut blant øvrige ververe i perioden frem tom 28. oktober.

FRISK er et nytt forsikringskonsept som leveres av SpareBank 1 Forsikring. FRISK samarbeider med Norges Biljardforbund og 15 andre særforbund. Vi har blant annet vært med i utviklingen av konseptet for å bidra til gode forsikringsordninger for idrettsutøvere, deres venner og familier.

Ved at du viser interesse for Frisk Forsikring kan du ikke bare vinne billetter til Cupfinalene 7. og 8. november, men også bidra til at klubben din har råd til å sponse deg fremover. Det er vel verdt en bitteliten innsats?

Hilsen Norges Biljardforbund