FRISK Forsikring anbefales av Norges Biljardforbund

Klubbendin mottar tre prosent av det du betaler
Vår sentrale samarbeidspartner har lagt det meste til rette for våre klubber og medlemmer. Kjøper du forsikring for deg og/eller din familie gjennom Frisk Forsikring, går 3 % av det du betaler hver måned til klubben du er glad i - så lenge du er kunde i Frisk Forsikring.

Skreddersydd for aktive og ansvarlige mennesker

Frisk Forsikring tilbyr forsikringer for både enkeltpersoner og familier. Du kan blant annet kjøpe en av markedets beste bilforsikringer og reiseforsikring med mulighet for å spesialforsikre kostbart sportsutstyr/sykkel. I tillegg kan du forsikre boligen, barnet ditt eller sikre deg selv med en uførepensjon.

Trygg leverandør

Frisk Forsikring leveres av SpareBank 1 Livsforsikring AS og SpareBank 1 Skadeforsikring AS. Dette gir deg trygghet om at du får gode forsikringer og god service til konkurransedyktige priser. Forsikring kan du lese mer om her.

Gratis uforpliktende tilbud og en rådgivning/gjennomgang av dine forsikringer
Frisk Forsikring tilbyr gratis rådgivning og full gjennomgang av alle dine eksisterende forsikringer, hvilket sikrer deg en god og oversiktelig oppdatering som alltid er nyttig å kunne få gjort en gang iblant.

Du vil gjennom Frisk Forsikring kunne motta et gratis og helt uforpliktende tilbud - enklere og bedre kan det ikke bli.

Ta kontakt!
Ring gratis på telefon 800 FRISK (800 37475), send e-post til kundesenter@friskforsikring.noeller besøk hjemmesiden www.friskforsikring.no.