Thon Hotels gir Norges Biljardforbund, klubber og medlemmer, gunstige priser på overnatting i hele Norge.

Mange av Norges Biljardforbunds arrangementer skjer på Thon Hotels.

Klikk på Thon-logoen og du kommer til Thon Hotels hjemmeside, automatisk pålogget med Biljardforbundets prisfordeler!

Søk på sted, dato og antall personer. Du vil da få opplyst de rimeligste tilbudene og prisalternativene. Husk, det er kun via denne linken fra vår hjemmeside du får rabattene på nett!

Ved telefonbestilling brukes rabattkode FFABIL

Thon Hotels støtter idretten og har hotellrom oppdelt i 3 konsepter fordelt over hele landet:

• Budget - Smart, enkel og rimelig
  • City - Sentral og komfortabelt
  • Conference - Profesjonelle konferansehoteller

Frisk Forsikring er et konsept for aktive og ansvarlige mennesker. Frisk Forsikring tilbyr enkle og gode forsikringsløsninger til deg som er aktiv og ansvarlig. Samtidig gir de deg (uten ekstra kostnad!) mulighet til å støtte idretten din!

FRISK FORSIKRING ANBEFALES AV NORGES BILJARDFORBUND!

Klubben din mottar tre prosent av det du betaler
Vår sentrale samarbeidspartner har lagt det meste til rette for våre klubber og medlemmer. Kjøper du forsikring for deg og/eller din familie gjennom Frisk Forsikring, går 3 % av det du betaler hver måned til klubben du er glad i - så lenge du er kunde i Frisk Forsikring.

Skreddersydd for aktive og ansvarlige mennesker

Frisk Forsikring tilbyr forsikringer for både enkeltpersoner og familier. Du kan blant annet kjøpe en av markedets beste bilforsikringer og reiseforsikring med mulighet for å spesialforsikre kostbart sportsutstyr/sykkel. I tillegg kan du forsikre boligen, barnet ditt eller sikre deg selv med en uførepensjon.

Trygg leverandør

Frisk Forsikring leveres av SpareBank 1 Livsforsikring AS og SpareBank 1 Skadeforsikring AS. Dette gir deg trygghet om at du får gode forsikringer og god service til konkurransedyktige priser. Forsikring kan du lese mer om her.

Gratis uforpliktende tilbud og en rådgivning/gjennomgang av dine forsikringer
Frisk Forsikring tilbyr gratis rådgivning og full gjennomgang av alle dine eksisterende forsikringer, hvilket sikrer deg en god og oversiktelig oppdatering som alltid er nyttig å kunne få gjort en gang iblant.

Du vil gjennom Frisk Forsikring kunne motta et gratis og helt uforpliktende tilbud - enklere og bedre kan det ikke bli.

Ta kontakt!
Ring gratis på telefon 800 FRISK (800 37475), send e-post til kundesenter@friskforsikring.noeller besøk hjemmesiden www.friskforsikring.no.

Sportslotteriet - En unik mulighet for klubben din til å tjene gode penger med minimal innsats

Biljardforbundet har sammen med 13 andre særforbund i Flerforbundsavtalen (FFA) inngått en langsiktet avtale med Sportslotteriet.

Sportslotteriets grunnidé er å tilby klubbene i FFA-forbundene inntektsbrinede tiltak med nntektsbringende aktivitet med minimal arbeidsinnsats.

Fotball-lotteriet, som er arrangert av Norges Fotballforbund siden 1994, har vært en stor suksess for mange fotballklubber rundt i landet.

Sportslotteriet er bygget på samme konsept og har gode betingelser på lik linje med Fotball lotteriet.

Mange klubber innenfor FFA har idag egne lotterier arrangert av samme firma som tilbys av Sportslotteriet. Disse klubbene vil med fordel kunne bytte over til FFA sitt Sportslotteri, med enda bedre betingelser og større gevinst.

Flere og flere klubber ser store inntekter i salg av skrapelodd og julekalendere. Sportslotteriet gir klubben din den gode muligheten til å få inn disse inntektene til klubben.

Vi anbefaler at dere går nøye gjennom vedlagte brosjyre og ser på de mulighetene Sportslotteriet tilby deg og din klubb.

Eventuelle spørsmål – ta ikke kontakt med forbundet, men direkte til Sportslotteriet – Telefon 69 27 58 72/ Mail: post@sportslotteriet.no / Web: www.sportslotteriet.no

Sportslotteriet

Et komplett tilbud med full organisering – ingen risiko for klubben

FLERFORBUNDSAVTALEN - FFA