Gavekort til alle medlemmer

Som en introduksjon på samarbeidet tilbyr Stena Line et gratis MiniCruise for inntil 4 personer for alle forbundets medlemmer. Tilbudet gjelder alle dager i innvendig lugar høyt i båten på Stena Saga, ruten Oslo-Fredrikshavn-Oslo. Ungdom under 25 år må reise med foresatte. Gavekortene sendes ut til klubbene, som distribuerer til sine medlemmer.

20% rabatt på transportreiser

Stena Line tilbyr medlemmer av FFA 20% rabatt på transportreiser, med eller uten bil, i tidsrommet 1/1-15/6 og 18/8-31/12 2007. Tilbudet gjelder Stena Saga på ruten Oslo- Frederikshavn - Oslo. For å bestille, ring Stena Line på telefon 02010 og oppgi at du er medlem av Norges Biljardforbund. Husk å ta med et bevis på at du er medlem avreisedagen.

15% rabatt på konferansereiser

Stena Line gir 15% rabatt på konferansepakker bestilt gjennom FFA. Stena Line vil også gi gode tilbud på konferanser/gruppebookinger i forbindelse med arrangementer i Danmark. Da det i forbindelse med disse arrangementene vil være en tredjepart involvert, settes det ikke en fast rabattsats, men Stena Line vil tilby en konkurransedyktig pris. Tilbudet gjelder ruten Oslo – Frederikshavn - Oslo. For å bestille ring Stena Line på telefon 02010 og oppgi at du er medlem av Norges Biljarforbund. Husk å ta med et bevis på at du er medlem avreisedagen.

Følgende særforbund er med i flerforbundsavtalen (FFA): Norges Badminton Forbund, Norges Bandyforbund, Norges Biljardforbund, Norges Bokseforbund, Norges Bordtennisforbund, Norges Bowlingforbund, Norges Bueskytterforbund, Norges Danseforbund, Norges Fekteforbund, Norges Gymnastikk og Turnforbund, Norges Klatreforbund, Norges Orienteringsforbund, Norges Svømmeforbund og Norges Vannskiforbund.